fredag 21 augusti 2009

Imorgon händer det!

Nu har jag bestämt mig...tror jag. Det blir inget plugg för mig nu. Istället gör jag en stor chansning och ger mig in på arbetslöshetens förfärliga bana och in i en oviss framtid. Suck. Men ok, Daniel sa att 23 var en bra ålder och att det var en rolig tid. Så kanske jag kan ha lite hopp ändå om att det här blir ett fantastiskt och roligt år som jag inte kommer att glömma....I sure hope so! Det börjar ju bra iaf, med Coldplay :D

Men hörrni, imorgon händer det! WEHEY!!!!! Jag längtar så!

1 kommentar:

  1. Jo jag vet, jag var tvungen att försvara mig lite där;) har ingen som helst koll men skulle gärna vilja ha.. bara lite så.. jag har ju ingen TV:(
    Roligt att du ska iväg på Coldplay! O klart att det kmr gå bra för dig, du får dig ett jobb sinsom tid ska du se!:)

    SvaraRadera