onsdag 12 januari 2011

The city from hell

God afton!

Jag har flera gånger försökt mig på att göra om min blogg till en snyggare version nu när det kommit nya mallar man kan använda sig av. Men varje gång jag har försökt känns det bara så fel. Och jag vet inte, men jag tror inte bloggen blir lika mycket jag om jag ändrar den. Jag tycker om den som den är, även om den inte är av det modernaste slaget. Så skit samma! Ni får stå ut.

Jo jag tänkte dela med mig av nån tanke...

Vad är det för usla skitstad jag bor i?! Här lever jag i skräck med våldtäktsmän och styckmördare. Är detta the city from hell? Det får inte vara så här. Jag har sedan jag flyttade hit tyckt om den här staden. Har inte alltid trivts med själva livet här, men just staden har jag trivts väldans bra i. Nu börjar jag undra, är det dags att söka sig härifrån? Men det vill jag inte. Nä, hit med Gunvald Larsson, Tony Hill och CSI David Hodges och co. Då skulle det kännas mycket lugnare.

Vilket superteam! My crime fighting heroes!

I mars ska jag på Håkan Hellström-konsert! Trevligt! Hörs hej.

1 kommentar:

  1. men näää!!! hade han yxmördat henne? :/ eller det kanske inte var han? men alltså det ÄR hemskt! heemskt!! fast jag gillar också örebro, eller ja många fördelar iaf, som att du bor här tex :D och jag hade inte ens en enda aning innan ida berättade om den där kvinnan. för visst syftar du på henne? :S förresten, skulle du vilja se the tourist i helgen? måste använda min blodbiljett innan 19e.. vi och håkan minsann! hoho :) måste bara se till att fixa ut biljetterna nån gång snart.

    SvaraRadera