söndag 16 januari 2011

Johnny: the king of hotness

Suck. Vilket usla skitväder det är nu. Grått, regn, slask. Det är varmt men man känner sig ändå jättefrusen. Hoppas det inte håller i sig länge.

Jo men just ja, jag var ju på bio igår. De där filmkritikerna vet inte vad det pratar om. Jag tycker The Tourist var en väldigt bra film. Visserligen tyckte jag förmodligen att den var lite extra bra för att Johnny var med. Men det är ju inte konstigt. Johhny är ju fantastisk. Och så rackarns het alltså! Hur kan man vara så gammal och fortfarande vara så otroligt attraktiv? Ok, han är ju inte lastgammal än. Men ja, han kommer ju vara het när han är 70 också. Skulle inte förvåna mig. Han är en riktig het-gubbe. Eller ett "pappakex" som jag hörde av Judith. Eller sex on legs om man skulle använda Maddes ordförråd. Ja, allt det där är han. Ojojoj. Ja ni ser ju.

Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar