onsdag 23 mars 2011

Jag älskar min soffa

Jösses Amalia vad det blåser ute idag. Men whatever, det känns ju som att det är lite vår i luften iaf. Och det gillar vi. Men jag gillar inte när det blåser upp grus och annat crap som borrar sig in i ögonen. Eller grus och annat crap som hoppar in i skorna och gör det jätteobekvämt. Men förutom det så, våren är lovely!

I helgen var mina älskade föräldrar här och förgyllde min tillvaro. Och då passade jag på att köpa en soffa. En värstingsoffa. En lyxsoffa. Äntligen är jag av med den där fruktansvärt obekväma fulsoffan från Ikea. Nu har jag en riktig myssoffa. Jag älskar min nya soffa. Kom och provsitt den vettja.

Nu skulle jag vilja skriva något roligt. Något intressant. Något häpnadsväckande. Men nej. Jag har inget sådant att dela med mig av. Tyvärr. Så adjö då.

2 kommentarer:

  1. Men Jessica, du måste ju lägga ut en bild på nya soffan! och så vill jag gärna komma och provsitta den någon kväll, en filmkväll kanske, det var längesen nu! / Emma A

    SvaraRadera
  2. Du är varmt välkommen. Vi hörs snart om det där tycker jag.

    SvaraRadera