söndag 27 mars 2011

Håkan i mitt hjärta


Håkan är fantastisk. Jag hade inte behövt vara orolig. Han levererade med bravur. Glädjenivån var hög (förutom det faktum att min rygg var på gränsen till död, men whatever) . Visst, det var ganska många låtar jag inte hade hört, eller hört fast inte kunde texterna till. Men det gjorde inget. Det var så rackarns bra ändå. Som tur var så körde han några gamla klassiker också så jag kunde skråla med i åtminstone några låtar. Kära nån alltså, vilken skön kille han är den där Håkan. Och gosh vad tuff han var i sin hatt. Och ja, min uppfattning om de "nyare" skivorna är ändrad. Tror jag kommer att uppskatta dem mycket mer nu.

Tyvärr fick jag inga bra bilder på karln som ni ser. Videoklipp fick jag. Men när jag skulle titta på dem kunde man bara höra ett jobbigt usla brus. Det gick inte att urskilja någon sång i det. Antar att vi stod för nära högtalarna eller nåt. Och så var ju ljudnivån ganska påtaglig också. Men iaf, någon filmvisning blir det icke.

Tack Håkan för en härlig kväll och tack Erika och Juddan för att ni delade den fina kvällen med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar