torsdag 24 mars 2011

Min nya kärlek

Jomen Emma, det är klart att jag ska visa en bild på min nya fina soffa. Här är den.


Visst är den fantastisk?! Jag är lite smått besatt av min soffa. Jag längtar hem till den när jag är på jobbet. Den är typ min nya kärlek.

Emma, du får absolut komma hit på filmkväll snart. Vi får höras om det där nån dag. Vore mkt trevligt.

Nu har jag ätit fil. Alltså, nae, det är ju inte gott alltså. Jaja, nu är jag lite mättare iaf. Dags för en kaka måhända? Oh yes!

3 kommentarer:

  1. åh vilken härlig enorm soffa! den påminner om aaron och sofias :D den vill jag sitta i på lördag!!! :)

    SvaraRadera
  2. men, kunglig soffa! =) ser framemot att få chilla i den=) kram!

    SvaraRadera
  3. Mycket fin soffa, ser härligt gosigi att titta på film i =)

    SvaraRadera