tisdag 8 december 2015

Kristina igen

Jag längtar ihjäl mig tills det blir jul och jag får åka härifrån och umgås med min älskade familj i flera dagar. Men tiden går för sakta. Jag vill åka nu! Men i helgen fick jag iaf träffa delar av familjen vilket var väldigt najs. Det dämpade dock inte min hemlängtan. Jaja, i alla fall, vi var i Stockholm i helgen och såg Kristina från Duvemåla. Det var andra gången jag såg den. Var ju inte jätteexalterad när jag skulle se den första gången. Men sen visade det sig att jag tyckte jättemycket om den. Har lyssnat massor på skivan. Åtminstone vissa väl utvalda låtar. Love it! Och nu fick jag se den igen. Fest! Den var lika bra andra gången också tycker jag. Dock märkte jag nu alla ändringar de gjort i låtarna, det gjorde jag inte första gången eftersom jag knappt lyssnat på skivan då. Var lite besviken över ändringarna. Men vad gör det när man har en söt Karl-Oskar att titta och lyssna på. Swoon!!! Han har sån talang den där Robert Noack. Satt närmare scenen denna gång så kunde glädjande nog beundra honom på skapligt nära avstånd. Men det är ju inte bara han, alla är så rackarns duktiga! Jag rös flera gånger för att det var så bra. Rollen Robert spelades denna gång av en annan kille som jag faktiskt tycker var bättre än han som brukar spela rollen. Det var ju tur, att det inte var nån som var sämre menar jag. Fick ju en riktigt bra musikalupplevelse då. Så nöjd med helgen helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar