söndag 15 mars 2009

Pinsamheter

Ibland kan det vara bra för psyket att erkänna sina pinsamma böjelser och istället knuffa bort skammen, stå för det och vara stolt över det. Så det tänker jag göra nu.

Pinsamhet nr 1: Ja, jag erkänner, jag tycker att Måns Zelmerlöw är en av de vackraste varelser jag någonsin skådat på denna jord, vilket kanske i viss mån framgick i mitt förra inlägg.

Pinsamhet nr 2: Idag har jag tillbringat i princip hela dagen i soffan och följt intrigerna i The Hills med spänning. Har även haft en period förut där jag kämpade mig igenom hela säsong 1, 2 och 3 på nätet för att jag inte hade nåt bättre för mig. Men det pinsammaste av allt är väl kanske att jag faktiskt är intresserad av vad som händer (snart måste jag ju ta tag i den nya serien The City också. Ska man ändå vara nördig så ska man ju vara det ordentligt liksom).

Just nu har jag inget mer pinsamt att dela med mig, men det här räcker väl gott och väl för ett tag framöver.

Men jag har glädjande nyheter att frambringa. Fast det är mest glädjande för min egen del. Vissa vet redan om det. Men iaf, jag har fått tag på en lägenhet. Så i juni tar jag mitt pick och pack och drar en våning upp :) Yey! Det andra glädjeämnet är att jag idag har bokat tågbiljetter till en trevlig liten hemvistelse. Så på fredag bär det av home to home sweet home. Lycka! Jag längtar så!

För att tränga bort mina hemtenta-tankar från min hjärna måste jag nu se till att fördjupa mig i nåt trevligt program på tv medan jag gottar mig med lite kokoskolakaka och saft. Sånt förgyller ju alltid livet en aning. Peace out!

1 kommentar:

  1. Haha! Men då kan jag ju avslöja att jag redan följer the city, så jag är också rätt pinsam! Åh, saknar dej så mkt! Det är sjukt att det var så länge sen vi sågs, men vi måste försöka ta tag i resan till rimforsa nån gång också. Kram!

    SvaraRadera