måndag 29 juni 2009

Cooling


Hittade den här bilden idag. Det är min kära far på typ 60- eller 70-talet. Han var så cool. Snyggpappsen! Han är fortfarande cool alltså men på 70-talet var han nog extra cool. Ser ju ut att kunna vara med i typ Beatles eller Rolling stones. I'm so proud! Ok, moppemush är ju inte det charmigaste man kan ha. Men jag godkänner det för att det var så länge sen. Det kanske var skitcoolt att ha det då. Han är min idol! Men jag hade gärna fått mer av hans snygg-gener. Jaja. Hej papps, klappeli klappeli.

Idag mailade jag Guldgossen för att få reda på hur jag kan få tag på hans musik. Får väl se om han verkligen är en guldgosse, dvs om han svarar och tillhandahåller lite god service. Hoppas det. För det vore gött att ha lite skön musik av honom. Speciellt i sommar.

Imorgon är jag ledig. Nice! Undras vad man ska hitta på då. Finurla ihop en strategi för att få bättre kontakt med mitt span kanske. Hmmm...ja kanske det. Eller så gör jag nåt vettigt men min lediga tid. Men hur kul är det. Ok, jag kanske går och handlar....och gör mat....men vettigare än så blir det nog inte. Först och främst ska jag sova lääänge. Härligt!
Är han inte typ den vackraste varelsen någonsin skådad på vår jord. Alltså, oh dear. Kärlek! Diggar hans polisonger! Har lyssnat på den här låten några dagar nu. Fy vad bra den är. Ganska dålig video men sånt spelar ju ingen roll när sångaren är mannen i mitt liv...typ....

God natt!

2 kommentarer:

  1. Renars i våra hjärtan!

    SvaraRadera
  2. Hugamej, man blir ju nästan tokstolt och rörd. Men okey, som jag sagt så har jag upplevt en härlig ungdom och vidare ett härligt liv med er små knoddar och med älskade "gumman". Hoppas att härligheten håller i sig många år.
    Tycker jag ser lite trött ut på kortet men nån gång måste man ju slacka ner lite även då. Numera så är det ju ändå tätera behov av vilopauser.
    Hej och ha en fortsatt go sommar!

    SvaraRadera