onsdag 3 juni 2009

Kakbuffé


Igår kväll hade vi lite inför-sommaren-avskeds-fika. Gott var det. En riktigt härlig kakbuffé. Tyvärr hann inte bullarna bli med på bilden. Men det fanns bullar iaf, även om det inte finns bildbevis på det. Jag hade kvällen till ära bakat. Första gången jag gjorde cookies. Det gick inte helt bra. Det skulle bli flera runda kakor men det blev en stor kaka av alltihop som sedan fick delas upp i fyrkantiga bitar eller andra blandade former. Men goda var dom iaf. Utseendet är ju inte allt.

Idag hade vi det sista på skolan. Så nu har jag sommarlov...i fyra dagar. Wehey! Ska bli trevligt att mina kära päron kommer iaf. Även om helgen kommer att innebära flytt. Men lite härligt slappande ska vi väl kunna unna oss. Måste ju passa på att vara sociala eftersom det nu kanske blir en hel sommar utan varandra. Oh dear, hur ska jag klara mig. Nejdå, nåt mer ska vi väl lyckas träffas hoppas jag. Och nu slog det mig just...jag ska på Coldplay-konsert i augusti! Joy! Det här kan nog kanske bli en skaplig sommar ändå. Även att jag har hela sommaren på mig att hitta en förträfflig läkare att gifta mig med. Ja oj vilken toppensommar det ska bli! Nej men hörrni, nu känner jag att det är dags för lite "Cpfingret" med GuldGossen. Han e ju för go. Adios amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar