måndag 1 juni 2009

I´m in love...with Blindside!


Åh vad jag älskar Blindside! Dom är så SJUKT bra! Och den där Christian, han är ju så ruskigt het!!! Igår hade dom konsert på YEAH!-festivalen. SÅ BRA! Kände att jag verkligen behövde det. Jag blev så glad i själen. Och så spelade dom bara en massa skitbra låtar. It was a happy moment for me. Kunde tyvärr inte stå alltför långt fram på grund av mina känsliga öron. Men jag fick ändå den rätta känslan.

Söndagen började annars inte bra. Hade planerat att gå till kyrkan på förmiddagen. Fick stressa för jag blev lite sen. Och bara för att jag var så usla stressad så hoppade förstås cykelkedjan av och jag fick inte tillbaka den så jag fick gå tillbaka hem igen. Detta gjorde att jag missade kristna söt-läkaren vilket gjorde mig smått deprimerad. Men tanken av att jag snart skulle få gå på Blindside-konsert muntrade upp mig och snart var min depression helt borta.

Ja jag säger ju bara det, BLINDSIDE I MITT HJÄRTA!

1 kommentar: