söndag 19 juli 2009

Älskade hem


Sitter nu på tåget på väg tillbaks till örebro. Har varit hemma hos päronen i helgen. Fy vad skönt det var. Men ack och ve för att behöva åka därifrån så snabbt. Jag ville ju stanna längre. Skitliv! Men det har varit en bra helg iaf. Har solat och fått lite färg på mitt lik-liknand jag. Hurra för det! Även att jag nu äntligen tagit sommarens första dopp vilket höll på att få ett dramatiskt slut i form av svanattack. Ja fy alltså, det var en skräckfylld upplevelse. Men vi klarade oss...med nöd och näppe...stängde in oss i bastun med alla äckelspindlar istället. Jaja, vi lever ju iaf. Min glädje blev fullbordad av kyrkjourens efterlängtade återförening. Åh vad jag tycker om er! Den här helgen var liksom mitt sommarlov på tre dagar. Alldeles för lite. Skitliv! Men ändå, skönt att få komma hem en sväng iaf och träffa alla, speciellt kära mor och far. Puss, älskar er! Fy vilken rackarns usla lång och tråkig tågresa det här är. Kom fram nån gång då! Skitliv! Musik och Ciderhusreglerna. Får försöka klara mig med det. Hörs hej!

1 kommentar: