lördag 25 juli 2009

Shopaholic.....NOT

Idag har jag shoppat. Jag kan inte det där med att shoppa. Jag kan tycka innan att det ska bli kul att få komma ut på stan och titta i affärerna. Men så fort jag kommer dit får jag ångest, tycker det är skittråkigt och vill hem. Jag orkar aldrig gå och leta efter det jag har planerat att köpa. Jag är ingen shoppingmänniska helt enkelt. Så nu tänker jag som den lata människa jag är beställa kläder från H&M-katalogen istället och låta kläderna komma till mig istället för att jag kommer till dom. Gött!

Är i desperat behov av att hitta snygga t-shirts med snygga tryck. Men oh dear! Det finns ju inga. Bara en massa fula, tråkiga tryck. Och man hittar verkligen inga snygga t-shirts för tjejer så jag går alltid och kollar på herravdelningarna också i hopp om att få tag på nåt riktigt snyggt. Men nej, det finns inte ens där. Så jag frågar mig själv och alla er andra, var finns alla snygga t-shirts?!

Köpte en bok idag för jag tror att jag har kommit in i nån slags läsperiod. Men jag kom inte på nån bok jag ville läsa. Så efter mycket letande blev det en deckare. Boken bakom tv-serien Dexter. Haha. Ser ganska B-ig ut men äsch, den kanske är skitbra. Serien är ju bra iaf så let´s hope so.

Idag har jag även varit duktig och jobbat lite extra. Var iväg och skrev lite extra journaler. Man behöver ju alla pengar man kan få liksom.

Det är en massa folk här utanför som håller på och skriker och är störande. Kan ni inte bara ta och dö i rännstenen någonstans. Eller åtminstone sänka ljudvolymen. Hur mycket ska man behöva stå ut med egentligen. Fy vilken pensionär jag är! Men äsch.

Nu ska jag dricka saft och kolla på Heroes....igen. Heroes rules! Oh yes, I´m gonna let my freak flag fly!

By the way...höll på att googla runt och kom in på en blogg som jag inte vet vems det är. Men han hade skrivit så roligt i sin presentation så jag var tvungen att citera det: "Så när jag gick där i trappuppgångarna så tänkte jag okej, om jag klarar den här trappuppgången så.. så har jag tjänat in tillräckligt mycket pengar för att köpa en banan, och vad ska jag med det till? Vad ska jag med en banan till?"

Haha. Ja kära nån, vad ska man med en banan till? Vem behöver nyttigheter? Frukt is evil and vegetables is even worse! Ajöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar