onsdag 8 juli 2009

Nu är du allt ute på djupt vatten lilla kanin.


Nu har jag fått dom. Kamikazekaniner-böckerna. Min själ gläds. För några dagar sedan blev jag så våldsamt sugen på att se Ringen-trilogin. Så nu när jag varit ledig två dagar har jag avverkat dessa. Och med tanke på detta tyckte jag att den valda bilden för detta inlägg passade utomordentligt bra. Poor little bunny! Han har verkligen dödsönskan. You do not mess with the evil Sauron! Har jag lärt mig nåt av att se filmerna så är det ju det. Å andra sidan så besegras han ju. Men vad gäller kaninen...jag menar, peppar i ögat...Smärta! That bunny is doomed! Men iaf, det var kul att titta på filmerna igen...för femtioelfte gången...alltså, den där Pippin...bäst! "what about second breakfast?" Skotska i mitt hjärta! Igår fick jag inbjudan till min kusins bröllop. Ska bli så kul! Det fick mig att vilja planera spex. Spex är så roligt. I love it! Det var längesen nu. Tyvärr. Sofia, vi måste göra nåt spex snart! Kyrkjouren och spex är en bra kombination. Jag längtar tillbaka till dansshowen. Det var tider det! Jag och emma ägde som showhosts! In fact, tror jag ska kolla på filmen nu. Later! Och kom ihåg, Sauron is one of the bad guys!

1 kommentar:

  1. haha I don't blame him, I blame the society! eller inte riktigt så, men radioprogrammet kan väl försöka få till en "avbytarlåt" åtminstone. Han må va hur gullig o norsk han vill men det är nästan den enda låten jag har hört på radion sedan jag började jobba:)

    SvaraRadera