måndag 27 juli 2009

Crap

Fy vilken rackarns usla crap-födelsedag jag kommer att få i år. Först läkarbesök och sen jobba. Suck. Jag som hade planerat att vara glad och givmild och bjuda allt akutenfolk på gottegrejer för att på nåt sätt ändå kunna uppmärksamma alla på att jag fyller år så att alla grattar mig samt för att få folk att tycka om mig för att jag bjuder på godast fika. Men nu vet jag inte om jag kommer att vara på humör för det. We´ll see. Jag stortrivs på sjukhus och tokbeundrar läkare men har läkarskräck. Is that weird? Men så är jag ju ganska så hypokondrisk av mig också. Jag vill inte vara sjuk!

Nej hörrni, så här kan jag inte fortsätta kvällen, i denna negativa anda. Jag måste rycka upp mig! Och hur gör jag det bäst? Ja just det, Heroes, vad annars?

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar