torsdag 23 juli 2009

Psykbryt!

Men jag blir så usla frustrerad. Jag får psyk! Jag hatar, hatar, hatar teknikkrångel och tjafs med kundtjänstmänniskor. Ge mig mina kanaler som jag har beställt. Inte en massa usla nördiga sportkanaler. Sport är döden! Ge mig mina dokumentärkanaler tillbaka och må döden nå er om ni tvingar mig att betala för nåt jag egentligen inte ska behöva betala för. Skitliv! (nej usch vad hemsk jag lät, men lite menar jag det....ok, det där med må döden nå er var väl kanske att ta i....så ok, förlåt för det.) Men alltså, kära nån! Hur komplicerat ska allt behöva vara. Tack och lov för mina hjärtegull till föräldrar som hjälper mig att försöka få nån ordning på all skit.

Nu måste jag fika och titta på Heroes för att koppla bort min frustration. ADJÖ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar