torsdag 30 juli 2009

Wolverine


Ok, hur geeky är jag på en skala om jag köper denna? Jag måste få veta. Men jag menar, om The Hills-Audrina kan så kan väl jag tycker jag. Jag tycker ju den är lite småsnygg faktiskt. Men nej, det kanske är lite väl nördigt. Man bör kanske vara ett riktigt inbitet fan av X-men om man ska ha den. Inte för att jag tror att Audrina är det heller, men.......nej jag vågar nog inte. Fast kanske.

Men jag vill ha en cool t-shirt. Jag hittar ju inga!

Sofia, vi hann ju inte med någon X-men-kväll. Jag vill ju se dom. Suck. Jaja. Nån gång i livet ska det väl bli iaf.

God afton!

6 kommentarer:

  1. haha, är det för att du hänger på posh24 som du vet att Audrina bär såna kläder?! :P
    (anl. till att jag vet är ju för att jag också hänger där...)
    kram!

    SvaraRadera
  2. Jag erkänner. Man har ju inget bättre för sig liksom. Men jag tycker hon har ganska snygg stil.

    SvaraRadera
  3. Du visst köpa en Wolverine t-shirt. Om inte, så kan du ju alltid köpa den där Sylar-tröjan jag visade dig. ;)
    Det är okej att vara nörd. Jag har ju en Spiderman t-shirt.

    SvaraRadera
  4. Jag kommer nog att köpa den. Men jag skulle ändå vilja ha en Sylar-tröja. Men vart får jag tag på en sån. Jaja.
    Nörda är livet!

    SvaraRadera
  5. Köp den - lätt! Vi obitna vet ju knappt att det är en fan-tischa =)

    SvaraRadera