lördag 2 januari 2010

Hallå!

Oh dear vilken bra nyårsafton det var! Hur kul som helst att träffa det "gamla" gänget. Åh, vilka minnen...
Kvällen bjöd på många härliga inslag. Det var middag och en massa trevligheter. A whole bunch of niceness! Ingen kommer väl att glömma höjdpunkter som Kristians kroppsvisitation, Svantes trancedans, Malous blöta nos och dåliga andedräkt vid matbordet, folkets oenighet kring när tolvslaget ägde rum som bidrog till typ tre nedräkningar. Den sista p g a att Tian hade korkproblem. Tians otroligt vackra dansuppvisningar var också något som skulle kunna bli en riktig klassiker. Sånt vill vi ha mer av! Även att vi gjorde ett långväga telefonsamtal till Johan i Brasilien. Vi tyckte att vi inte kunde ha en nyårsfest helt utan Johan liksom. Det skulle bli så fel! Natten slutade i snökrig som jag egentligen verkligen ville ge mig in i med fullt engagemang men eftersom jag snabbt blev kall och blöt p g a för snöotåliga kläder kände jag mig tvungen att avbryta innan jag skulle råka ut för nån otrevlig förfrysning. Men annars så lovar jag att jag hade gett allt i stridens hetta! Och jag hade vunnit!

Tack Lysander och alla ni andra som var med för en otroligt kul kväll!

Tian, om The Killers kommer till Sverige nästa år så måste vi gå på konserten!

3 kommentarer:

  1. Indeed, det bjöds på många festliga händelser! Haha. Men det här med snöotåliga kläder, tss, vilken bortförklaring. Armfeldts karoliner frös också, men de traskade över fjällen ändå. Nåväl, jag skickar gärna bilderna, men det blir när jag kommit tbx till uppsala om typ en vecka. Jag är nämligen klantig och har glömt kamerasladden där.

    SvaraRadera
  2. Ehh, ja ok, jag var lite chicken där som inte gav järnet ändå och bet ihop och utstod den bittra kylan. Man vill ju gärna inte vara sämre än Armfeldts karoliner. Å andra sidan tror jag inte att de hade strumpbyxor på sig. Men ok. Då ser jag fram emot att få lite bilder om en vecka då. Vore väldans snällt av dig.

    SvaraRadera
  3. om killers kommer till sverige MÅSTE jag dit!

    SvaraRadera