tisdag 25 februari 2014

Finfrämmat

Jahaja, vad ska jag surra om den här gången. Tänkte att jag skulle uppdatera er om vilken theme song jag bestämt mig för. Men jag har inte hittat den rätta än. Återkommer om det.

Jag hade finbesök i helgen av mina älskade föräldrar. Åh vad jag tycker om dessa människor. Vad glad jag är att de finns i mitt liv. Jag behövde verkligen få träffa dem, hade sån hemlängtan. Det var väldigt trevligt att ha dem här. Det blev shopping, fika, uppsättande av ny fin hatthylla och en hel del OS. Man kan väl säga att jag under denna helg har sett mer sport än jag sett under hela det gångna året. Det har varit mycket OS som sagt. Skidor och hockey. Jag är ju inte speciellt förtjust i sport. Men efter den här helgen måste jag ändå säga att jag kanske förstår tjusningen med att titta på sport lite mer nu. Åtminstone såna här större tillställningar som just OS. Det var ganska trevligt att se. Visst, jag somnade då och då, men ändock ganska mysigt liksom. Och vi kollade på avslutningsceremonin. Jag var helt imponerad! Rackarns vad snyggt det var. Speciellt i början med vattnet och vågorna och folket som gjorde en massa coola formationer och grejer. Visuellt helt fantastiskt. Det måste ha varit en väldigt påkostad ceremoni. Hela det där OS-spektaklet måste har varit sjukt påkostat.

Såg filmen Her förra veckan. Den var inte lika imponerande som OS-avslutningsceremonin. Nej verkligen inte. Jag var ganska besviken faktiskt. Men det som suger mer än en tråkig film är när folk i biosalongen sitter och pratar i normal samtalston med varandra om hur dålig de tycker att filmen är. Och det gjorde de under hela filmen. Så sjukt störande. Usla kärringar. Håll käften eller gå härifrån ville jag säga, men sånt vågar jag ju inte. Jaja. Hoppas nästa film blir bättre. Imorgon är det dags för American Hustle. Vet inte alls vad jag ska förvänta mig av den. Ska bli spännande.

Hörrni, imorgon ska jag till tandläkaren. Wish me luck. Gah, längar inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar