söndag 23 mars 2014

Bo Kaspers Orkester

 Jag var på konsert igår. Bo Kaspers Orkester. Vad bra de var! Jag har ju inte lyssnat alls speciellt mkt på dem. Har tyckt att de varit helt okej, men de har inte tilltalat mig tillräckligt för att börja lyssna mer på dem. Men jag tyckte ändå att det skulle bli kul att se dem live. Och nu är jag väldigt glad för att jag fick göra det. Ett mycket bra band måste jag säga. Och väldigt duktiga musiker är de. Ja, jag är verkligen positivt överraskad. Har lyssnat lite på dem på Spotify idag också. De är dock bäst live tycker jag. Men hur som helst, jag gillart! Och han Bo är ju för söt med sin norrländska dialekt, fina keps och ibland smått underliga rörelser på scenen. Tummen upp för Bo Kaspers!

St Patricks Day är visserligen över men jag har fortsatt att lyssna på lite irländsk musik under veckan ändå. Jag hittade bl a ett klipp med de här söta pojkarna som jag kände att jag ville avsluta detta inlägg med.


Happy Sunday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar