måndag 20 april 2009

Bobblehead

I dag blev jag lite smått förälskad...i en tokcharmig läkare. Jag tror jag måste se till att bli sjuk så att han kan bota mig. Oj så söt han var. Förmodligen upptagen dock, så let´s move on...

Praktiken på akuten har varit väldigt trevlig. Jag trivs hur bra som helst där. Känns nästan lite sorgligt att det är sista veckan nu. Fast jag ska ju vara där i sommar så jag ska väl inte deppa ihop för det. Däremot kan jag deppa ihop för den usla b-uppsatsen vi måste skriva. Suck. Har lyckats få tag på några intervjuoffer iaf. Får väl se hur själva intervjuerna går. Oh dear vad jag hatar att plugga!

Jag vet en grej som skulle kunna muntra upp mig lite. Jag vill ha en sån där bobblehead som Dwight i The Office samlar på. Ja då vore ju lyckan gjord nästan...Nån som har tips på vart man kan få tag på såna? I Sverige. Det måste ju såklart vara en rolig figur också.

Eftersom jag har varken hetingläkare eller bobblehead så försöker jag förgylla livet med Heroes istället. Oh dear vad bra det är. Oh dear! Bästa serien på länge. Jag vill se nu!

Dags att plugga. Hörs hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar