tisdag 21 april 2009

Oh dear

Oh dear. Idag blev jag kär igen...i ännu en läkare med fruktansvärt mycket charm. Han log så sött mot mig och då blev jag ju alldeles svag i knäna. Ojojoj, vad en het läkare lätt kan få mig på fall. Jag känner att jag är på rätt ställe.

Jaha, idag har jag varit väldigt produktiv måste jag säga. Hela tre intervjuer har jag fått gjorda. Även att jag skrivit rent dom. Guldstjärna i kanten för mig! Imorgon är det ledigt och då gäller det att jag lyckas få lite teori nerskrivet. Håll tummarna.

Nu har jag praktisk taget varit klistrad framför en dator hela dagen så jag känner att jag måste försöka pallra mig härifrån....till teven istället....Sen ska jag sova länge och drömma söta drömmar om söta läkaren. Maybe, possibly, hopefully.

Innebandy imorgon! Göttmos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar