torsdag 1 oktober 2009

COLD!

Plötsligt kom hösten och det blev freakishly kallt utomhus. Ja kära nån, idag kände jag mig manad till att inviga långkallingarna. Då blev det varmt och gosigt om rumpan må jag säga. Nej men alltså, dags att införskaffa tjockare jacka och varmare skor kanske. Vore på tiden. Men hur är det nu, är jag rik så jag kan ta mig för att göra detta? Nej det är jag inte. Trouble! Tyvärr är temperaturen inte bättre inomhus heller. Vart är värmen egentligen? Freakishly cold! Jag säger bara det! Linda in mig i en filt, ja tack.

Idag har jag tittat på några Big Bang Theory-avsnitt. Det var härligt skrattutlösande. Genialisk serie! Jag känner att jag vill ha lite fler serier att följa så jag har något att göra på dagarna. Ruskigt skönt att Heroes är tillbaka. Och Grey´s har ju börjat igen vilket är mycket bra. Men jag vill ha mer! Så jag har undersökt det TV-utbud som finns nu för tiden på de kanaler jag har och försökt hitta nåt som skulle kunna vara bra. Testade bl.a Nip/Tuck. Fy vilken dålig serie! Jag har även börjat titta på Studio 60 on the sunset strip. Den verkar faktiskt ganska bra, så gött, då har jag en ny serie att titta på iaf.

1 kommentar:

  1. åh, chandler! kan ju inte vara annat än bra=)

    SvaraRadera