lördag 3 oktober 2009

Mika i mitt hjärta


Igår var Mika gäst i Skavlan. Då blev jag glad. Han är så fruktansvärt söt. Måste se till att börja lyssna lite på honom. Charmig till tusen är han ju! Och cool. Jag vill gifta mig med honom. (Undrar hur många jag sagt att jag vill gifta mig med...men äsch!) Tyvärr tror jag inte att hans musik riktigt passar i mina öron. Förutom typ Grace Kelly, den är fortfarande hur bra som helst! Och den nya, gillar den! Jag tror det skulle vara skitkul att se honom live. Someday....Kolla på honom liksom, hur skön som helst!

Jag är lite upprörd över det där Idolfiaskot igår. Alltså kära nån, hon den där blonda. Jag tyckte så usla synd om henne när hon skämde ut sig inför hela svenska folket och trodde att hon hade gått vidare. Men näe, jag tycker inte synd om henne längre. Hon får skylla sig själv för att hon är så otroligt pinsam. Jag menar, hur tänker hon. Ok, först och främst så väljer man väl inte att sjunga My heart will go on. För det andra poppar man inte till den till värsta schlagerkatastrofen. Bara det är ju ett stort misstag. Men när man gör precis samma usla misstag igen, när man väl fått en till chans som man verkligen inte förtjänat, då är det ILLA! Hon totalsabbade Hallelujah. Det borde nästan vara straff på det. Ok, den är fruktansvärt uttjatad och sönderspelad, but still, det är ju en av världens mest älskade låtar. Man gör bara inte så! Sådär, nu har jag fått ur mig lite vrede…Jaja, whatever, Calle gick ju vidare iaf, puh! Blev lite orolig där ett tag. Nu ska jag sluta vara sån Idolnörd... och kolla på Star Trek. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar