torsdag 15 oktober 2009

Magontsutredning

Nu är utredningen av mina magåkommor igång på riktigt. Äntligen. Kanske jag äntligen kan få svar på vad det är för usla smärta jag går och lider av. I förrgår var jag på en sån där skrämmande gynundersökning. Det är i såna stunder man skulle kunna döda för att få vara kille. Men nog om detta, jag tror inte att någon är intresserad av mer detaljer av denna undersökning. Kan säga att det inte hittades något fel som magproblemen kan bero på iaf. Puh! Idag har jag varit på vårdcentralen för att gå vidare med magutredningen. Där fick jag en lång lista på en massa prover jag skulle ta. Sen tömde de mig på blod och skickade hem mig för att fixa de andra proven. Tänker inte nämna vad, men ja, ni kanske förstår. Jag känner mig inte pepp för att utföra dessa uppgifter. Men ok, allt för att få klarhet om mitt sjukliga tillstånd. Jag ska tydligen även kanske få göra en datortomografi. Yehey! Är det nåt att bli glad för undrar jag. Det blev jag iaf. Men ja, det är klart, kan den undersökningen visa vad som är felet så finns det ju anledning att bli glad för den. Fast jag blev nog mest glad bara av det faktum att jag tycker det ska bli så spännande. Har aldrig gjort nåt sånt förr. Fatta hur tragiskt liv jag har när jag blir exalterad av att jag ska få göra en röntgenundersökning. Sad, sad, sad. Men som sagt, nu får vi hoppas att den kan visa vad problemet är vilket i sin tur förhoppningsvis kan leda till botande åtgärder. Då skulle jag bli lycklig…are. Annat som gör mig aningens lyckligare i min tragiska vardag är ju dessa pojkar.


At that moment he felt a tiny hand resting upon his tail and he turned around and who shall that little hand belong to but the badly burned Albanian boy from the day before.
“What are you doing here? I thought I killed you yesterday”, grumbled Albi quite racistly.
“No Albi, you didn’t kill me with your dragon flames. I crawled to safety. But you did leave me very badly disfigured”...laughed the boy.

And suddenly, he wasn’t racist anymore. So they sat in the cave, CAVE, and ate bubblegum-pie. YUM! Albi, the racist – well, not anymore – dragon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar