måndag 28 februari 2011

Hurtbulle to be

Alltså rackarns vad duktig jag har varit idag!!!! Senast jag satte min fot i ett gym var när jag gick på gymnasiet och då trodde jag inte att det var något som skulle hända igen någonsin. Men hör och häpna, idag var dagen när jag tog tag i mitt slöliv och tog ett steg framåt på hurtbullevägen. Jag tränade på sjukhusets gym. Jag är mäkta imponerad över mig själv. Ännu mer över att jag faktiskt tyckte att det funkade ganska bra och jag kände mig inte så malplacerad och lost som jag trodde jag skulle göra. Det blir nog en fortsättning faktiskt. Jisses vad jag ska bli vältränad....typ...Men hörrni, nu har jag oooont i min kropp! Den är inte van vid motion. Kommer jag att ta mig upp ur sängen imorgon? Det återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar