måndag 14 februari 2011

Nej, men alltså, jag är inte bitter.

Har man avnjutit en bra och trevlig helg då kan man i princip förvänta sig en usla skitmåndag efteråt. Ja, en sån var det i dag. En dag med konstant klåda i ansiktet. Skitliv. Ja och så är det ju Alla hjärtans dag också. Suck. Jag skulle kunna krypa ihop i fosterställning i nåt hörn på golvet och gunga psykotiskt fram och tillbaka medan jag lyssnar på Radioheads "Creep" på repeat tills jag tillslut gråter mig till sömns. Men det tänker jag inte göra. Nej, istället tänker jag titta på nån romantisk usla komedi och bli glad och kär i sinnet...och sen gråta mig till sömns.

Nej hörrni, så lågt tänker jag inte sjunka. Fast ja, en film kanske det blir. Men hursom, ingen fantastisk dag iaf. Ok, en kort sekvens av ren glädje fick jag faktiskt uppleva. Får väl försöka fokusera på den.

Crappy Valentines day! :)

1 kommentar:

  1. Jag är helt på din sida här Jessica! Alla hjärtans fucking day är den värsta dagen på hela året!!
    Vi kanske skulle mofflat choklad och och tittat på ngt romantiskt dravvel tillsammans en kväll som denna...
    kram

    SvaraRadera