torsdag 10 februari 2011

Men när blir det sommar igen

Jahaja, hörrni. Då var den tillbaka igen då. Den usla kommunistvintern. Snow here, snow there, snow everywhere! Jag menar verkligen everywhere. Man kan inte gå ute utan att ha snö som hamnar i nacken, snö som flyger in i ögonen, snö som råkar sniffas in i näsan. Det går liksom inte att undgå den. Jag hatar den här usla snön! Men ok, det var ju väntat. Vintern kan ju inte vara över i februari redan. Det vore konstigt. Nä, vi får väl vara glada om den är över lagom till semestern då det ska badas och solas och grillas. Åhh...längtar!

Update!
* Förra helgen fyllde Erika år och det firade vi i Kristinehamn med massvis av tårtor och mums av olika slag.
* I måndags kom det nya läkarkandisar på jobbet, det var ju trevligt. Jag skämde förmodligen ut mig genom att vara toknervös och röd i ansiktet. Men jaja, whatever.
* Imorgon tänker jag sova lite längre på morgonkvisten. Oh sweet, sweet sovmorgon!
* Igår jobbade jag lång dag. För lång dag. Det var nästan okristligt långt. Nee, fy vad jag överdriver. Jag klarade mig ju väl igenom den.
* Snart är det helg!!!! Och jag kommer inte på nåt mer att uppdatera om mer än att jag ska få träffa denna fantastiska människa i helgen. Kul!!!!


Fy vilken otroligt torr uppdatering. Jaja, så är det när man har ett så pass händelsefattigt liv. Hoppas helgen blir mer spännande.

Nu ska jag minsann mixa mig en smoothie. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar