söndag 13 februari 2011

Jaha, nehe...så att...annars då?

Tjoho! Tänkte bara säga att jag har haft en sån fin helg. I går tillbringades hela dagen med bästaste Ida. Jag kände mig som värsta naturmänniskan när vi var ut på nån is och drack varm choklad och åt muffins. Jag är annars inte alls en naturmänniska. Men det var väldigt mysigt faktiskt. Ok, det var inte en så långvarig vistelse ute i naturen, men ändå. Skönt att få röra på sig lite. Sen gjorde vi nyttiga fiberhavregrynspannkakor (rackarns vilket långt ord) och tittade på Napoleon Dynamite. Haha, han är för skön alltså. I dag hängde jag med Ida och Julian. Trevligt, mysigt. Nu ska jag nog bara slöa resten av dagen och titta på film eller nåt. Göttans!




Jag har gått och blivit kär. Och det kommer jag att vara åtminstone en vecka till. Then it´s all over! But hey, bättre än inget.

Jaha, dags att skråla med i Känn ingen sorg för mig Göteborg och andra Håkan-klassiker. Ha det fint.

1 kommentar:

  1. åh, grattis till kärleken! synd att den inte varar så länge...
    åh, napoleon; gosh! =)

    SvaraRadera