fredag 18 februari 2011

Let´s move on

Jaha. Så var den förälskelsen över. Men jag får väl vara glad att jag fick njuta av den i hela två veckor. Suck. Det känns tungt i hjärtat. MEN, nu får jag lägga min two-week-crush bakom mig och leva vidare. Hur jobbigt det än må vara. Ja, för att förtydliga vad det hela handlar om, i dag var det förmodligen sista dagen jag hade möjlighet att spana in mitt heta kandidatkex. Eller alltså, egentligen var det två kandidatkex. Men det var bara en av dem som i fantasin var min tilltänkte blivande man. Jaja, nu är han out of my life. Låt oss vandra vidare på livets väg...

Mina dagliga promenader till och från jobbet har de senaste dagarna förgyllts av den underbara musiken med Simon & Garfunkels ljuva stämmor. Alltså, Simon & Garfunkel are brilliant! I love them!

Haha, kolla in Arts mustasch. Fantastiskt!

Ikväll tror jag bestämt att jag ska titta på Bond-film. Lite Pierce Brosnan kan ju inte vara fel. Ja, alltså, jag måste erkänna att jag tycker han är lite gubbsnygg faktiskt. Han är ett gubbkex. Ja och så är han ju Bond också.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar