måndag 15 september 2014

En helt vanlig skitmåndag...

...precis som jag förväntat mig. SD kom trea i valet, den vanliga negativa atmosfären på jobbet, jag var tvungen att stå i receptionen för första gången på några år och ha ångest, jag hade långdag och sen när jag är på väg hem från jobbet och tror att lidandet äntligen är över för dagen, då ser jag att jag har något skumt på armen och försöker borsta bort det och så upptäcker jag att oj det var lite fågelbajs. En usla fascistfågel har bajsat på mig! Så nej, det var ingen toppendag idag heller. Ska försöka få en hyfsat bra kväll åtminstone med några bra tv-serier. Det är jag värd.

Ja men valet ja. Vad ska man säga. Regeringsskiftet tycker jag känns rätt. Hoppas att det blir bra iaf. Men vad i hela friden!!! Usla SD!!! Man skäms ju över att vara svensk.

Nej nu måste jag få nåt roligt att tänka på.

Yep! Nu blev jag lite gladare. Älskar Sherlock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar