söndag 14 september 2014

Valet och kvalet

Sådärja, då har man lagt sin röst i valet. Vuxenpoäng för det. Jag är ju inte direkt politiskt kunnig eller speciellt intresserad heller för den delen mer än att jag vet att jag verkligen inte vill ha vissa partier till att styra Sverige. Eftersom jag inte är så insatt i politik så röstade jag på partiet med den sötaste partiledaren (finns iofs bara en). Neeeeejdå......Jo det gjorde jag. Nejdå. Kanske till en viss del av den orsaken. En liten del. Nej men jag är nöjd med mitt val. Det kändes rätt. Fast helst hade jag önskat att jag kunde rösta på det här:
http://instagram.com/p/s65q6snGfu/?modal=true
Hahahaha! Rösta på Ernst! Ett mysigare Sverige åt folket!! Skulle ju verkligen behövas.

Förutom att röstat har jag tittat på några filmer idag. Bl a "Frank" med bästaste Fassbender. T o m med ett stort papier-maché-huvud på sig så levererar han. Ja han är fantastisk. Och filmen var riktigt bra tycker jag. Gotta love Fassbender.

Nämen, en till film, lite godis och mental förberedelse för morgondagen kanske skulle vara bra nu. Imorgon ska man släpa sig tillbaka till det sjunkande skeppet. Så man får ju passa på att njuta så länge man kan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar