lördag 13 september 2014

Lördag

Helg! Skönt! Slipper att vara på det sjunkande skeppet, som jag kallar det nu för tiden. Ska försöka koppla bort allt som har med jobb och göra och bara njuta av ledigheten. Hade planerat en liten shoppingtur på stan idag. Men så råkade jag göra en snabb titt på facebook och såg att det var nån usla "Race Day" idag. Kände mig då väldigt tveksam. Men ok, jag tänkte att jag ändå skulle testa att stå ut med allt folk. Jag kom dit. Ville hem. Jag hatar när det är mycket folk överallt. Så jag stod alltså inte ut. Begav mig hem igen ganska snabbt efter några tappra försök till shopping. Men kära nån, en race-tävling mitt i centrum. Fantastisk idé....not. Rally, who cares. Tydligen många. Suck. Fy vad tråkigt. Men alla partimänniskor måste ha varit glada över att få pracka på människor en massa skräp man egentligen inte vill ha men tar emot för att man inte vågar säga ifrån. Lyckligt nog lyckades jag undvika alla såna. Ja hörrni, det är val imorgon. Jag är så otroligt dåligt insatt i politik, men självklart ska jag rösta. Men inte på nåt usla SD. Och det är väl ändå det viktigaste känner jag.

Vidare till nåt helt annat. Hörrni, jag har fått en liten crush på Justin Timberlake. Men det är väl inte så konstigt. Killen har ju många bra sidor måste jag säga. Ser bra ut, kan sjunga, kan dansa, kan skådespela, klär sig snyggt och så är han ju faktiskt väldigt rolig också. Totalt ointressant information. Men whatever. Jag behövde få det sagt. Av nån anledning. Oh dear, get a life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar