tisdag 9 september 2014

Opeppelipepp

Gaah!! Jag är så sjukt opepp! På mycket. Men just nu mest på jobbet. Det har varit en skitdag. Känns som de flesta dagar är skitdagar nu för tiden. En gång i tiden trivdes jag på jobbet. En gång i tiden var vi glada och positiva. Man undrar ju om det någonsin kommer att hända igen.

But hey, the good news is..... Jag ska till Grekland inom en ganska så snar framtid. En resa är bokad och jag och mina kära vänner drar iväg några dagar för att hälsa på två andra kära vänner. Rackarns vad gött vi ska ha det. Ska bli så otroligt skönt att få komma iväg från det här stället ett tag. Wohoo!! Förhoppningsvis hittar jag där en het grek som kan köra runt mig på sin vespa på grekiska gator. Och sedan lever vi lyckliga i alla våra dagar.... Fast jag vill ju egentligen ha en söt skotte som jag kan leva livet med i hans skotska slott. Jaja, man får ju inte vara kräsen. LÄNGTAR!

Just ja, har ju glömt att nämna att min kusin är med i Idol i år. Än så länge iaf. Väldigt duktig är han tycker jag, så har en känsla av att det kommer att gå bra. Så om han går vidare kan ni ju rösta på pöjken vetja.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar