fredag 19 september 2014

TGIF

Hallåååå! It´s Friday!! Oh joy!!! Fredagkvällskänslan är väl ändå en av de bästa känslorna. Tog med en fin liten fredagsbild från den gamla goda tiden då det var roligt på jobbet. Ja, vi hade många roliga stunder med kameran då. Men vi kom liksom av oss. Allt blev tråkigt. Vi blev tråkiga...re. Jaja, håller tummarna för att det ska bli roligare igen. Och mer roliga påhitt, skämt och hyss. Sånt mår man bra av.

Just nu är jag så rackarns sugen på att gå på konsert. Har varit det länge egentligen. Hade ju hoppats att få gå på någon bra konsert i sommar men det blev ju inte så mycket sånt. Har några band/artister som jag verkligen skulle vilja se live. Har ju avklarat några redan. Coldplay, Simon & Garfunkel och The Tallest Man on Earth är ju favoriterna och dem har ju sett live allihopa. Såg ju faktiskt First Aid Kit också innan de blev så kända som de är nu. Jag hoppas att jag någon gång ska få möjlighet att se bl a Arctic Monkeys, U2 och Mumford & Sons. Come to Sweden! Justin Timberlake vore också sjukt kul. Ja, det finns många jag skulle vilja se live. Får hoppas att det kommer nåt bra snart.

Nu ska jag fredagssvulla. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar