torsdag 25 september 2014

Fascination

Är så rackarns uttråkad nu för tiden så jag kände att jag behövde få göra nåt roligare på jobbet än att bara sitta och skriva och skriva och skriva. Så idag lämnade jag skrivbordet och datorn och alla papper för en stund och begav mig upp två våningar för att vara med och titta på när en av världens snällaste människor skar lite i någon stackares öga. Japp, har alltså varit på ännu en ögonoperation. Ännu en gång dragit på mig världens skönaste kläder. Ännu en gång blivit sur på mig själv för att jag inte har ork till att plugga till operationssköterska. Det är ju så intressant att se. Och just när det gäller ögonoperation, alltså, det måste vara så sjukt pilligt att operera i ett litet öga. Jag är så imponerad och fascinerad av dessa doktorer. Ja, coolt är det.

Det var bara det jag vill säga. Ajöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar