torsdag 20 november 2008

Big news everybody! Hör och häpna, jag har ätit frukt!

Jag bara kände att jag var tvungen att dokumentera en otrolig händelse som ägde rum idag. Ja den borde sannerligen gå till historien, för så stor är den. Idag har JAG ätit en HEL apelsin! JAG! Ätit en frukt! En hel! Och det var inte en banan. Jag är mäkta imponerad av mig själv. Och otroligt stolt. This is the beginning of a new era for me....maybe....det var ju faktiskt skapligt gott. Fast tycker fortfarande att det är läskigt med fruktköttet. Gillar inte den konsistensen. Men ok, då har jag lyckats tvinga i mig en nyttig frukt då iaf. Då är det bara att komma igång med träningen då. Yes! It´s never gonna happen, men man kan ju inbilla sig iaf.

Nu ska jag fixa käk!

1 kommentar:

  1. Jag är mäkta imponerad! Det kanske är alla våra djupa funderingar kring livet som satt sina spår, du vill liksom värna om kroppen, denna vackra skapelse:P

    SvaraRadera