tisdag 11 november 2008

Bond är min hjälte

Ikväll var jag på bio och såg den nya Bondfilmen med Judith och grabbarna grus. Fick tillåtelse att låna Emma och Matildas pojkvänner som sällskap eftersom ingen annan verkade så överförtjust i att titta på Bond. Jag var dock i stort sett överförtjust. Har sett fram emot det länge. Judith var nog inte överförjust, men skapligt för att vilja se den iaf. Så vi drog iväg. Jag gillade den! Haha, vilken man han är, den där Bond. En riktig karlakarl. Ja det är ju så man blir knäsvag. Han kan ju allt den där karln. Hoppa från tak till tak och allt med sin pain is temporary-attityd. Och har charm som bara den. Haha. Ja så nu fick vi väl alla den testosteronkick vi behövde. Jag menar, vad är väl manligare än Bond? Jag är mycket nöjd med kvällen. Tyvärr har jag nu inte lika mycket att se fram emot. Jo hemresan förtås. Det ska bli underbart. Men annars är grupparbete det enda jag har i huvudet nu. Och det är inte skonsamt! Fy!

Idag hade vi föreläsning om sjukdomskoder, så nu är jag helt fullmatad med info och kommer att drömma om, och förmodligen även i koder. Kan bli skrämmande! Nejdå, kanske drömmer om Bond, James Bond istället. Hellre det, I tell you! Jag vill också vara sådär cool och orädd som han. Haha, that´s my goal! Eller få en massa coola krafter som Peter Petrelli och vara en hjälte.....nej men fy Jessica, nu är du bara pinsam och nördig! Äsch, jag erkänner, jag är en Heroes-geek. Det vet redan Johan iaf. Han och jag är geeks tillsammans. Det är lättare om man är fler. Johan, jag vill ha nästa avsnitt snart! Jag längtar! Känn ingen press men.....I need my dose!

Nattinuffsan på er alla!

1 kommentar:

  1. den var faktiskt ganska så najs.. =) haha. åh att du ska hem, me will miss you! dumma tenta! glöm inte muse ;) KRAMAS!

    SvaraRadera