tisdag 30 december 2008

Crappy new year!

Oh yeah! Nu har jag klarat av två dagars jobb på sjukhuset och tjänat in lite extra pengar. Joy! Det var dock två väldigt sega dagar. Första dagen speciellt då typ det enda jag hade att göra när jag inte hade nån att hjälpa var att läsa i landstingskatalogen. Drygt till tusen, och det skyller jag på Mats som inte lämnade lösenordet till sin dator till mig så jag kunde sitta och surfa hela dagarna. Idag hittade jag en korsordstidning. Men då ni, då blev det händelserikt!

Imorgon är det nyår. Känner ingen större entusiasm över detta. Känner ingen inspiration. Förväntar mig inte speciellt mycket med tanke på att pulka och fyrverkerier ligger i planeringen och jag inte gillar något av det. Men vi får väl se hur det blir. Till råga på allt har jag fått ont i magen som jag brukar få då och då och det kommer förmodligen sitta i några dagar. Lagom till nyårsfirande, som ett härligt slag i nyllet. "Happy new year *SLAP*" liksom. Skitliv!

Även att jag inte sett skymten av McSteamy dessa två dagar heller. Raaaackarns också!

Nä men gott nytt år då. Ha så usla trevligt. (nä förlåt mig för ironin, ta inte åt er, jag är bara lite down just nu.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar