måndag 8 december 2008

Julkonsert med 100 % julefrid

I helgen hade vi, jag & resten av sångfåglarna i kören jag är med i, julkonsert i Frövi. Oj vilken succé! Skapligt gung det var där i slutet. Det fick liksom väga upp de små misstagen med stämmorna vi råkade ut för i en av låtarna. Ojojoj, det var lite pinsamt, men äsch, ingen hörde det verkade det som. Hur som, tänkte passa på att promota vår nästa julkonsert. Till alla er örebroare(och annat folk) som vill få lite julefrid i själen så säger jag bara: Dodais julkonsert, Lördag den 13 december kl 20.00, Elimkyrkan i Örebro. Be there! Och helt gratis är det med. Värsta kapet!

Dags att bege sig i riktning mot studielitteraturen snart. Men orka! Jag vet faktiskt inte om jag gör det. Men ok, några sidor kanske ändå. Kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar