söndag 8 februari 2009

Gaaah!

Suck. Usla skitdag. I´m so depressed. Lite spänning i vardagen tack. Inte äcklig usla cigarettrök i min lägenhet. Jag tror jag får psyk.

Jaha. Så snöar det igen då...IGEN! Nervsammanbrott! Skitliv...

Oh dear....



Vidare. Funderar på att återuppta mitt Franz Ferdinand-lyssnande igen. Undrar om nya skivan är bra...?
Så alltså, musiktipset: Franz Ferdinand. Dom är ju från Skottland liksom. Oh yeah. Svängigt!
Filmtips: The Darjeeling limited. Kanske jag ska titta på den ikväll. Avnjuta lite härlig komedi med "Rubby". Good idea. Kanske humöret lättas upp.

Eller kanske man ska ta och spela lite gitarr. Sunny afternoon med The Kinks. I like!

"Help me, help me, help me sail away.
Well give me two good reasons why I oughta stay"

Ja undras vad för spännande jag kommer att hitta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar