torsdag 19 februari 2009

Motivation tack!

Jag lyckades ändå börja ganska bra med mitt pluggande idag och fick ner några rader historik på mitt pm som måste bli klart nästa vecka. Men sen så började jag komma på allt för många andra grejer jag hellre ville göra. Så nu sitter jag här framför datorn, med pm:et framför mig, helt fri att bara flödesskriva för glatta livet, för att någonsin bli klar med det, men nej, jag kan bara inte ta mig för att göra det. Suck! Får väl se om jag har bättre lycka om en stund. Då kanske fingrarna kommer att skriva utav sig själva om jag har tur. Och göra ett fenomenalt arbete åt mig, medan jag i tankarna är nån HELT annanstans. Let´s hope so!

Igår kväll spelade vi äntligen innebandy. Fy vad kul det var alltså. Hoppas verkligen att alla vill fortsätta så det kan bli nästan varje vecka iaf. Det är ju den enda träning jag får liksom. Nämen alltså, nu ska vi öva, öva, öva och bli proffs. Sen ska vi möta killarna i en match kanske. Det vore ju askul! Men skapligt pinsamt för dom om vi kick their asses! Moahaha...risken är ju ganska så liten men man kan ju drömma och hoppas på mirakel. Vi måste ge dom en hård match iaf! Har vi tur så har vi ju proffset Carling på vår sida :) Ge dom vad dom tål!

Jag är hungrig. Måste äta. Måste hitta pluggfokus. Måste stänga ute resten av omvärlden. Kör i vind!

1 kommentar:

  1. Alltså Jessica, jag tror inte du förstår att jag inte håller i en klubba när jag spelar innebandy, jag krälar ju på golvet bara!! Inte vidare proffsigt jue! MEN, nästa vecka kommer jag iaf, weiii!

    SvaraRadera