söndag 1 februari 2009

Ensam igen då

Jaha, då var det söndag då. Föräldrarna mina har nu lämnat mig för att åka till Märsta och hälsa på deras avkomma nr 2, the middlechild. Kvar här i ensamhet är jag. Så vad ska man hitta på en tråkig dag som denna. Ska man vara hurtig och ta en promenad eller bara slöa framför teven hela dagen? Alternativ två känns onekligen mycket skönt. Men lite frisk luft skulle ju inte skada iofs. Men det är ju så fruktansvärt tråkigt att gå på promenad. Det känns lite för nyttigt liksom. Äh, vi får se vad dagen bär med sig. Ikväll hoppas jag iaf på att få tillfälle att ha en trevlig pratstund med Tater Nuts. Please logga in på skype ikväll! Det glädjande med att mina föräldrar nu har åkt härifrån är att jag fått tillbaka min säng. Min underbara säng. Nu ska det bli härliga nätter framöver.

Dagens musiktips: The Killers. Oh yeah! Gillar skarpt! Nya skivan är skaplig, men de tidigare är bättre. Just so you know.

Åh vad jag skulle vilja ha säsong 4 av the Office nu. Det vore den perfekta söndagen. Men jag får nöja mig med att titta på klipp på youtube istället. Som detta. Hahaha, hilarious!


Dags att tjocka i sig en delikat kanelbulle. I like!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar