söndag 15 februari 2009

Pain I say!

Ännu en helg har nått sitt slut. Och detta har varit en väldigt uppmuntrande och trevlig helg. Men en lördagkväll med intensivt och hysteriskt dansande + en dag med pulka och diverse snölek har satt sina spår i mina stackars muskler och leder. Jag är så otroligt öm överallt. Typ haltar mig fram nu och tycker synd om mig själv, (även fast det är mitt eget fel). Blir ju lätt så när man har en fullständigt otränad kropp som knappt är van rörelse överhuvudtaget. Eh! Men det är väl bara att stå ut och hoppas att man inte får sendrag i vaden i natt. I alla fall, it was totally worth it. Toppenhelg! Vi åkte bl.a. tefat efter en bil. Jag var livrädd och vägrade först men tillslut gick jag med på det. Men det gick ju inte lika fort som för dom andra eftersom jag är mäkta farträdd. Men det var kul iaf. Avslutade helgen med mysig spelkväll. Spelade Ticket to ride.....jag förlorade...men tänker inte deppa ihop för det. Imorgon ska vi ju kanske ha redovisning på skolan. DÅ är det läge att deppa ihop, I tell you.

Jo just ja, var ju på disco. Skitkul! Oj vad vi röjde. Och fy så svettigt det var. Hysteriskt kul, det måste bli nån mer gång. Men då vill jag höra "Ser jag tjock ut i den här". Haha, bäst låttitel. Jag fick ju iaf höra min önskelåt, Grace Kelly. Den kan man ju inte vara utan på disco.

Som jag skrev innan, så är jag totalt usla otränad och lat. Men det ska bli ändring på det nu, för nu ska det börjas spela innebandy..HURRA! Som jag har längtat. Äntligen har vi gjort slag i saken och fått ihop ett gäng tjejer som vill spela. Ska bli så kul!

Nej nu måste jag nog krypa till kojs. Det är ju en dag imorgon med. En förfärlig dag...nejdå, det ska nog gå bra. Nattinuffsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar