onsdag 11 februari 2009

Pessimist javisst

Nämnde nåt i föregående inlägg om trevliga små glädjeglimtar som ibland kan uppstå i livet om man har tur. Idag uppenbarade sig en sådan för mig. En trevlig händelse som gjorde mig glad i själen hela dagen, och detta trots en annars så tröttsam och tråkig dag på universitetet med plugg. Tyvärr råkar jag ju vara en, i det stora hela, ganska så pessimistisk människa...ibland. Detta leder ofta till att jag, när bra händelser som denna äger rum, tänker för mycket på det och överanalyserar. Detta i sin tur leder till att att jag på något skumt sätt tillslut lyckas förvandla denna bra och positiva grej till något negativt istället. Det är på gränsen att jag håller på att göra samma sak nu. Way to go Jessica! Ja sannerligen. Sån är jag. Är det inte deprimerande så säg. Nej fy, jag ska försöka hålla mig ifrån detta och fokusera på det bra och vara klämkäck by myself hela kvällen. Repeat: Life is wonderful!........jadu, I sure hope so. Göttmos!

Få se nu, vad har jag på kvällens agenda?
1. Skriva klart detta inlägg
2. Äta något gott
3. Titta på TV
4. Äta något gott
5. Spela gitarr
6. Äta kanske....nåt gott
7. Titta på TV
8. Kvällsfika! Mer oboy åt folket! SSSSSSockerchock!
9. ZZZZZZZZZZZ

It´s going to be a grrrrreat evening!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar