tisdag 20 januari 2009

Hemlängtan

Suck. Vissa dagar kan livet kännas så otroligt usla tråkigt och till en viss grad meningslöst. Denna dag har varit en typisk sån dag. Kära nån, kan inget spännande och roligt hända i mitt liv snart!

Min älskade The Office-box som jag fick i julklapp har ju lyckats förgyllt min tillvaro ganska bra, men nu har jag redan sett alla avsnitt. Back to boring. Måste försöka hitta säsong 4 billigt någonstans. By the way, tok-rolig serie I tell ya. Nu försöker jag komma i rätt stämning igen med att återuppleva mina Scrubs-boxar (Också denna serie makalöst skrattframkallande) Det funkar skapligt, men det känns ändå ganska ensamt och segt. Och när jag känner så får jag hemlängtan, och då blir jag depressiv. Suck. Nä nåt måste hända nu snart alltså. Men i helgen hoppas jag ju på lite trevligt häng med med kompisarna iaf. Helgerna är ju liksom skapliga iaf, men veckorna kan bli ruskigt depressiva ibland. Och nu är det så mycket att tänka på för framtiden. Gillar inte sånt. Sketans!

Hoppas jag och Sofia kan dra iväg och hälsa på Emma snart. Det vore ju alla tiders. Och förhoppningsvis kommer päronen hit nån helg snart och hälsar på. Jag behöver få träffa nån hemifrån känner jag. Desperat behövande! Och så tycker jag att Heroes kan ta och börja snart igen för jag är så otroligt nyfiken på hur det fortsätter. Kära nån, det låter som att jag lever för mina serier....äsch, I don´t care! I need them!

Dags för Scrubs och kvällsfika. Hoppas det kan muntra upp mig lite.

1 kommentar:

  1. säg bara till och kom! i veckorna med.. jag känner nästan likadant. eller iaf ensamheten.. tycker om dig massa! KRAMEN

    SvaraRadera