fredag 9 januari 2009

Qualitytime




Tjingeling!
Idag har vi haft lite qualitytime, jag och min käre far. Har varit social nästan hela dagen. Bl.a bestämde vi oss för att ta en lång promenix på isen eftersom vädret var så otroligt mysigt och dessutom måste ju pappa se till att rehabilitera sin stortå. Det var en mycket trevlig promenad tycker jag. Pappa berättade hur han, när han var ung, på vintern brukade gå över sjön, ibland på natten, för att träffa kära mamsen min. Och det är en ganska lång bit att gå. Ja jag säger ju bara det, det är kärlek det! Vilken uppoffring! Haha, vilken sötast pappa jag har!

Igår kände jag, Sofia och Emma att vi behövde få utlopp för vår otroliga musikalitet, så vi drog till kyrkan och jammade. "Ask Eve", eller "Fråga Ewa" som vi heter på svenska, kommer att göra succé! Speciellt med vår hitlåt Geekwatch (gökur på svenska). Tyvärr har vi ju märkt att Coldplay har snott den av oss och döpt om den till Clocks och satt dit ett "have" i låten för att lura oss på villovägar. Men likheten är ganska slående så vi hör ju direkt att det är vår låt, även om de försökt dölja det. Men eftersom vi gillar Coldplay så mycket så tänker vi se mellan fingrarna för det här och inte dra upp detta i domstol. Men alltså, stealing is wrong! Kom ihåg det. Men whatever, we love you Coldplay! I sommar händer det!!!!! Hurra!!!!

Och nu har min älskade mor kommit hem också. Nu ska här ätas, kramas och tittas på tv. SWEEET!!!

1 kommentar:

  1. Fattar inte att dom har mage att göra om vår låt till Clocks!:O
    Jaja, nu är jag här på rummet o ska försöka sova. Hoppas klippningen gick bra! Puss

    SvaraRadera