onsdag 7 januari 2009

I can feel my lip again

Bedövningen har släppt. I can feel my lips again! Men såklart, nu när jag faktiskt känner mina egna tänder märker jag att jag inte kan bita ihop helt rätt. Nånting tar emot, så nu måste jag väl till tandläkaren igen och slipa ner lagningen lite. Skitliv!

Nu har jag typ nästan lärt mig clocks på gitarr så imorgon kan det hända att det blir lite jamsession med tater nuts och emma-slemma. Oh yeah! Jag på gitarr, sofia på piano och emma på sång. Kanske låter det lite bättre än förra gången. Jag spelade då blockflöjt och hängde med på sång ibland, emma spelade kastrullock och vrålade för full hals, Sofia spelade piano och sjöng. Det var otroligt vackert kan jag lova. Men nu ska det som sagt bli ännu bättre. Även om jag är lite utav en mästare på blockflöjt, NOT, så känner jag nog ändå att gitarr kanske klingar lite bättre i tonerna.

Mitt gitarrspelande går framåt. Sakta, men dock framåt. Men idag försökte jag lära mig några rockackord eller vad det kallades. Det gick inte så bra. Man måste ju lägga fingrarna i sträckbänk för att klara dom där ackorden. Hur gör folk? Lär mig! And another thing, mina fingertoppar är helt ömma och svidande. Ska man verkligen behöva utstå allt detta lidande?

Jag är hungrig men vågar inte äta för jag är rädd att det ska göra ont i tanden. Skitliv! Jaja, jag får väl inta lite flytande föda då. Soppa? Mmmm....mumma....NOT! Nej hörrni, det här går inte. Tanden måste fixas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar