fredag 30 januari 2009

Nattsvart


Till synes bara helt enkelt en svart bild. Fel! Det finns något där i mörkret som inte syns, nämligen jag som desperat försöker få nån som helst sömn denna natt. Kl är typ 2 och jag är klarvaken, detta pga att någon, nämner inga namn, snarkar oheligt högt. Har försökt att lägga huvudet under kudden men det funkade inte. Nu har jag tagit till en ny metod. Försöker nu sjunka in i djup sömn med hjälp av chris martins ljuvliga röst i hörlurarna. Funkar tyvärr inte heller så bra förvånansvärt nog. Nu har jag typ gett upp min sömn och surfar istället på webben med min mobil. Men ska snart göra ett nytt tappert försök. Wish me luck! Natti natti! Coldplay är älskade. Oh ja!

2 kommentarer:

  1. Bones, sinking like stones,
    All that we fought for,
    Homes, places we've grown,
    All of us are done for.

    And we live in a beautiful world,
    Yeah we do, yeah we do,
    We live in a beautiful world,

    SvaraRadera