söndag 22 november 2009

BFF

Kom ganska nyligen hem från att ha träffat en älskad, mycket älskad vän på tågstationen. Min kära bff! Jag är så glad för att jag har henne. Jag är så glad för att vi har varandra. Jag är så glad för att vi har samma hjärna (för det har vi verkligen. Våra hjärnor utvecklas i samma takt, it´s freaky.) Åh så kul det var. Men ack, nu har hon lämnat mig och dragit söderut. Men i jul....då ska vi hänga! Och då ska vi ha roligt som aldrig förr!

Igår var jag frisk. Ok, förutom lite ont i halsen och trötthet. Men i morse vaknade jag upp och upptäckte till min förtvivlan att jag lyckats ådragit mig en jobbig usla kommunistförkylning! Ve och fasa! Nu bara rinner det och rinner från min näsa. Jag blir tokig!

Det här kan bara tröstas med en sak...två saker...juleskum och spännande Gossip Girl-dramatik! Wehey!!!

1 kommentar:

  1. Åh, det var ett mkt kärt återseende! tänk vilket flyt att vi hann ses bara sådär, och nu är inte julen långt borta, party!
    lycka till med allt jobb o grejs, homie!

    SvaraRadera